• بازدید:
  • دسته بندی: <-CategoryName->

«کارلوس کي روش» روز يکشنبه پس از جلسه با مسوولان فدراسيون فوتبال اظهار داشت: اوايل اين جلسه در باره جزييات کارهاي اداري بود و علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال هم نقطه نظرات خود و مراتب تشکرش را به دليل عملکرد تيم ملي فوتبال در جام جهاني برزيل به من اعلام کرد.

وي گفت: در اين جلسه از فدراسيون فوتبال ايران تشکر کردم که به من اين فرصت را داد تا در تيم ملي فوتبال ايران کار کنم.

کي روش با بيان اينکه کفاشيان در جلسه امروز باز هم تمايل خود را براي ادامه همکاري بامن به عنوان سرمربي تيم ملي ايران تکرار کرد، گفت : در يازده ماه گذشته علاقه ام را براي اين کار نشان داده ام ، اما اکنون ديگر مجالي براي حرف زدن نيست.اگرفدراسيون فوتبال ايران براي ادامه همکاري بامن جدي است، بايد پيشنهادش را به صورت مکتوب ارائه دهدتاآن را بررسي کنم وگرنه براي هميشه فقط دوستان خوبي باقي خواهيم ماند.

پيش از اين رئيس فدراسيون فوتبال درباره اين جلسه گفته بودکه دراين نشست از تلاش هاي کي روش و کادر تيم ملي تشکر و تقدير کرديم و در خصوص عقد قرارداد باکي روش در جلسه هاي آتي که با وي برگزار خواهيم کرد، تصميم مي گيريم.

درهمين حال گفته مي شود که کي روش خواستار دريافت مبلغ سالانه حدود 4 ميليون يورو براي خود وکادر فني است،درحاليکه فدراسيون فوتبال ايران با اشاره به قرارداد مربيان تيم هاي اروپايي با رقمي کمتر از يک ميليون يورو تامين و پرداخت اين مبلغ را صحيح نمي داند.

کي روش گفت:ازکساني که از من حمايت کرده اند،هواداران،دست اندرکاران، بازيکنان، مسئولان اداري و مربيان بار ديگر تشکر مي کنم و دست همه را مي فشارم.

کي روش درباره اينکه آيا بازگشتش به ايران پس ازجام جهاني نشانه تمايلش به ماندن در ايران است يا خير؟، اظهار داشت:هرگز درزندگي دوست نداشتم از مسئوليت هايي که بر دوشم قرار دارد فرار کنم. بدون توجه به اينکه نتيجه مذاکراتم با ايران چه مي شود دوست داشتم برگردم و خودم را نشان دهم. فکر نمي کنم چندان جالب باشد که مربي بعد از يک مسابقه باز نگردد و يا خود را پنهان کند.

وي افزود:اينجا هستم تا مذاکرات را ادامه دهيم. اگر در نهايت تصميم بر اين شد که از ايران بروم دوست دارم با صلح بروم که اگر خواستم با صلح بازگردم.

منبع:سایت اخبار جام جهانی 2014 برزیل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دانلود + ادامه مطلب